SEO/SEM

Dla mniej wtajemniczonych, wyszukiwarka Google pokazuje nam 2 rodzaje wyników: SEM oraz SEO. Wyniki SEM, to przeważnie reklamy Google, Adwordsy, czy linki sponsorowane – wyœświetlane u góry, u dołu oraz po prawej stronie(wraz z adnotacją „reklama”. Charakterystyczną cechą jest brak potrzeby długotrwałego pozycjonowania, aby osiągnąć dobre rezultaty i wysokie pozycje. Jednak warto pamiętać, że wiedza techniczna […]

Sąd Ostateczny 21 Kwietnia!

Wiemy, że to data wsteczna, ale tak naprawdę dopiero teraz zaczyna mieć wpływ na sytuację w Google. Co się stało? Jeśli jeszcze nie wiesz, to wyszukiwarka zmieniła algorytm zapytań, co w skrócie oznacza przetasowanie wyników wyszukiwań. Więc praca pozycjonerów w całości lub znacznej części poszła do piachu. Od niedawna obserwujemy spadek witryn na dalsze strony [...]

Kilka słów o nas

Prowadzimy agencję interaktywną – wszelkie sprawy związane z promocją i wizerunkiem w internecie to nasz chleb powszedni. Jeśli potrzebujesz: nowej strony internetowej, czytelnej, wygodnej w nawigacji, zgodnej z najnowszymi trendami i wymogami Google bądź przypływu klientów  jesteśmy do dyspozycji.  Co znajdziecie na naszym blogu? artykuły na temat Google AdWords i podobnych usług. porady odnośnie wyboru stron […]

Henry Ford

„Jeśli jest coś, czego nie potrafimy zrobić wydajniej, taniej i lepiej niż nasi konkurenci, to nie ma sensu, żebyśmy to robili; powinniśmy zatrudnić do wykonania tej pracy kogoś kto zrobi to lepiej”   Henry Ford.